meltemmm1999 Kizlar oğluma kan ilacı başladıktan sonra sürekli aglar duruma geldı uykuları gitti gece sürekli uyaniyor sizde durumlar nasıl zaten cok gazlı bir bebekti tam gaz sorunumuz çözüldü dedim birde bu cıktı
Birpasaannesi23 meltemmm1999 canım 4. Ayda atak var benm bebegm de öyleydi 15 gün sürdü ondan da olabilir
MomKukuleta meltemmm1999 ağlaması atak ayındandır o ayda bi tane vardı https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ hesplama linki burada. Ama ilaç olarakta sağlıkocagınkini kullanmayın kabız yapıyor. Zaten gazlıymıs daha da etkiler.
meltemmm1999 Birpasaannesi23 evet oda olabilir ama doktor kn ilacını kes dedi karın agrısı yapıyormus