Wonderm benim oğlumda öyle geç döndü. Bir bebek tam anlamıyla kendi oturmadan yürüyemıyor bence. Benim oğlumda (10aylıkken) kendi oturmaya ne zaman basladı yani (karın ve sırt kası gelişti) şimdi tutunarak yürümeye başladı. 12 aylık olucaz elini bırakıp kısa adımlar atmaya basladı. Oturma sürelerini geliştirip uzatın. Destekleyin etrafını. Bebeğiniz de hazır olunca yürümeye baslar.😊