Benim de bebeğimin 2 aylıkken falan düşmüştü ıphone 11 model sen düşün çok ağır o zamanlar internetten çok baktımhiç bişey bulamamıştım uzun süre çok üzüldüm o yüzden hemen sana yazmak istedim korkma Allahın izniyle bişey olmaz bebeğim 9 aylık oldu çok şükür