Kizlar bebeğim 2. Aydan sonra çişini yapamamaya başladı en son 9 gün olduğunda çığlık çığlığa kalmıştık fitil popoda çatlak yaptığı için ilaç da vermedigimiz için bu yola başvurdum arada sırada kendi yapiyordu ama şimdi 4 aylık oldu ve kakası olduğu zaman çok huysuz çığlık atarak ağlıyor bende kıyamıyorum yaptırıyorum sonrasında düzelir mi acaba