Ayminaa Kızlar bebeğim 5 aylık dil altı bağı olduğunu düşünüyorum yani eminim ama emmesinde bi problem yok hangi bölüm bakıyor ona çocuk cerrahisi mi genel cerrahimi karar veremedim ve sizde yaşadınızmı bağı kestirmek mi lazım illa
shawty Ayminaa benim bebeğimde var ama doktor gelişimini yada konuşmasını engelleyecek düzeyde olmadığı için işleme gerek duymadı 😌 Çocuk doktoru bakmıştı kızıma 2 doktorda aynı şeyi söyledi .
ayseayse01 Ayminaa benim oğlumda da vardı emme sıkıntı konuşma sıkıntısı hiçbiri yok şükür. 3 yaşında şu an. Hatta benim de dilim bağlı🙈hiçbir problem olmuyor. Çok sıkıntı yapmayın☺️
Sena45_sema Ayminaa biz kulak buruna gittik ordaki doktor baktı kesilmesi gerekiyo yoksa konuşamaz konuşmasına engel olur dedi dunde kestirdik 5ay 16 günlükbebeğim erken önlem almak her zmn iyi bencr
Ayminaa shawty bizimki çok önde diye düşünüyorum başkalarının kini görmedim ama sizinkide mi öyle acaba
shawty Ayminaa Dil altı bağı olsaydı eğer aylık kontrollere gittiğiniz doktor mutlaka söylerdi diye düşünüyorum ben bebeğimin dil bağı olduğunu 1 haftalık kontrolde öğrenmiştim