Kızlar 40 güne kadar hep az az damla damla geldi kahverengi akıntı şeklinde idi
sonra kanama oldu regl oldum sandıkm küçük et parçası geldi kanla bir doğumda içimi temizlediler pıhtılar çıktı plessanta görmedim doğumda ben içinde kalmış galiba sormadım
Dikiş muayenesi ne girince ultrason la baktı kanama görünüyor dedi daha bitmedi dedim bende tamam dedi
Sizce regl kanaması mi yoksa nedir?