Melekannesiiiii Bu sene resmen hastalıktan kırılıyoruz. Ben sürekli hastayim nerdeyse her ay. Bebeğim aynı şekilde hasta oluyor. Normalde hiç hasta olmayan biz bu sene hastalıktan gözümüzü açamıyoruz 😔
caniminikizleri Melekannesiiiii genelde herkes öyle bizde öyleyiz hele bebeklerim devamlı hastalaniyoruz ve kimle konuşursam knusayim hep hastayız diyorlar herkes kırılıp dökülüyor malesef
Guligul Melekannesiiiii oglum surekli hasta ama krese gittigi icin diye dusunuyoruz. Cunku evde oldugu donemde hasta olmuyor. Avm gibi kalabalik yerlere de goturmuyoruz. Bugunler de gececek. Hastanede yatmadigimiz her gune sukrediyorum..
Liyosunannesi Melekannesiiiii bizde öyle, covid geçirdikten sonra bağışıklığımız tamamen çöktü en ufak şeyde hasta oluyoruz 😣
Ipekada34 Melekannesiiiii hastane odasindan yazıyorum . Aralık ayından beri ne kendim düzeldim nede 11 aylık kızım düzelmedi hastalıkla cebellesiyoruz. Kendim 5 aylik hamileyim 40 derece ateşle hastanede kanda enfeksiyon çıktı rabbim buraya düşürmesin burasz da etmesin mahvetti bizi 3 aydır
Maribuse Melekannesiiiii bizde öyle Ekim ayında kovit olduk sonrasında 2 gün iyi 5 gün hastayız.23 yaş kızım 2 ve 1 yaşlarında ki bebeklerim ve ben hep hastayzi
Gelincik06 Melekannesiiiii bu sene basina kadar her hafta bir iki gun hastaydim 3 4 kere ben esim bebeğim grip olduk cok sukur su an bi sey yok
BademsMam Melekannesiiiii ya aynen bende öyleyim. Kızım şükür ki hiç hasta olmadı ama ben her ay değil her hafta farklı bir hastalığa yakalanıyorum 😤
Blackcloud Melekannesiiiii Dışarı çıksada hasta oluyor kızım, çıkmasada. Ne yapacağımızı şaşırdık artık gerçekten. Bağışıklığı için sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyoruz hani en azından hastalığı hafif atlatabilsin diye.😔