Kaşıntı mantar sebepli, bende aynı durumdayım şu an. Sabahları özellikle dayanılmaz bir kaşıntı. Doktora gittim, fitil ve krem verdi. Ancak renk döneminde olduğumdan bi kaç kez kullandım, o kadarı bile rahatlattı. Bir de probiyotik toz verdi. Her gün içiyorum. Kesinlikle her gün ev yoğurdu ya da jefir tüketmek gerek. Bölgede bulunan yararlı bakterilerin azalması sonucu oluyormuş🙁