Kızlar oğlum 3 aylık olacak, reflüsü var. Dün doktor bebelac thickener kıvam arttırıcı verdi. Mamanin içine bir ölçek koy dedi. Oğlum gazlı bir bebek ama damlalarla felan gazını minimuma indiriyoruz. Şuan da korkuyorum acaba gaz yapar mı? Kullanan anneler var mı? Reflu için faydasını gördünüz mü