Sedaekrem Evolvia nın önce normalin kullandık yüzünde kızarıklıklar oluştu doktor alerjisi var dedi şimdi alerji için olanını kullanıyoruz Np1 ara ara tekrar ediyor yüzündeki kızarıklıkları biodermanın Balm nemlendiricisini kullanıyoruz atopik ciltler için olanını onu sürüyorum bazen Mustela Stelatopıa bazen de kendi kendine yok oluyor uyuduğu zaman