LadyBugg doktorun yönlendirmesi ile yapıyoruz. Bana yazıyorsanız sarılığı anne sütünden kaynaklı olduğu için geçmiyor. Birine bir şey yazarken etiketleyin arkadan konuşmayın. 3-3,5 saat gece uykusu normal, ayrıca kilo alımımızda hiçbir sıkıntı yok. Emmesi gayet sağlıklı. Doktor gece uyandırman gerekmez 4 saate kadar sıkıntı olmaz uykusunu da alması gerekir dedi. Değerimiz çok yüksek değil hiçbir doktor değeri önemsemedi. Emdiği sürece ve yeterli idrar çıkışı olduğu sürece sakıncası yok 4 saate kadar gece uykusunun. Tekrar söylüyorum geçmeme sebebi,anne sütü sarılığı.