Merhaba sevgili anneler oglum 20aylik ve gunduz burun akintisi gece burun tıkanıklığı ve öksürüğü hırıltılı olaraj artıyor.ihlamur iciriyorum iburamin cold icirdim araliklarla.burun spreyinden sikiyorum .mustelanin kremini surdum vikis gorevi yapandan.o kadar sik hasta oldu ki artik binaldim.aklim çıkıyor çocuk hasta olunca.cok ilac kullanakda istemiyorum korkuyorum.dogal evde uygulayabilecegim ve faydasi olabilecek onerilerinizi bekliyorum