Selamlar kızlar,bebegim henüz 13 günlük . Zar zor uyandırıp emdiriyorum memede uyuyakaliyor hemen. Gaz falan çıkmıyor hiç. Kucağıma alıyorum ama uyur halde sırtına vuruyorum şuana kadar hiç gazını çıkaramadım öyle . Alttan da ikiniyor ama çıkmıyor tuvalet yaparsa çıkıyor anca. Bebeğin gazı mi yok acaba anlamadım direk uyuyor olsa ağlar miydi