Egebayb korkmayın hicbisey olmaz şekeri filan düşer ama Allaha emanet onlar bişeycik olmaz sizinde mutlu sağlıklı uykulu dinlenmiş olmanız gerek bebeğin ne kadar düzenli beslenmesi önemliyde bu da en önemli şeylerden☺️ Size eşiniz yardımcı olmuyor anneniz filan peki, ben bazen o kadar uykusuz bitkin oluyorumki emzirmek bile gözümde büyüdüğü oluyor kendime kızıyorum, ama yanımda annem olduğu zaman karnını doyurup bebeğimi anneme teslim edip bi iki saat kestiriyorum o kadar iyi geliyorki. Bebeğiniz gündüzleri uyudukca sizde onunla beraber uyumaya calısın yoksa bi caresini bulamazsınz baska türlü hem gece enerjiniz olur