İlk 3 ay gazı vardı.uykusunda kıvranır uyanmazdi ama ben asla uyuyamazdım. Şimdi 6.aya giriyoruz 1 aydır uykusunda kipirdanmalar var saniyede bir kafasin çeviriyor ellerini yüzüne götürüyor ayaklarını vuruyor.haa bunları yaparken uyuyor yalnız yine. Olan peki kime oluyor bana . Ben uyuyamıyorum kipirdanmasina .neden kipirdanir arkadaşlar bu kadar .Gaz değil açlık değil neden peki uykum var bwbegim uyurken bari uyuyabilsem 😔