Elifcik öncelikle çok geçmiş olsun canım,Rabbim tez zamanda şifa versin.ben de 4 ay önce çok zor bir doğum geçirdim,45 dk sürdü dikişlerim içte ve dışta var.Tecrübelerime dayanarak verebileceğim tavsiyeler;sakın ped kullanma gazlı bez içerisine pamuk koyarak kendi pedini yap bu çok önemli pedler tahriş ve enfeksiyona sebep oluyor yaşadım ve çok çektim bu sebepden.Her tuvaletten sonra banyoda güzelce ılık su tuttum çıkıncada kurutma makinesinin soğuk tarafıyla iyice kuruttum.banyo dikişleri de rahatlatıyor..baticonunu sakın ihmal etme hatta bana doktorum özel bir pansuman yaptırmıştı eczanelerde yapılıyor dikişlerine bolca döküp onbeş dk açık bir şekilde bekliyorsun günde 3 kez.çok ama çok faydasını gördüm bir haftaya baya toparladı dikişlerim ve hiç ama hiç acıtmıyor yakmıyot bu pansuman.Büyük abdeste gelincede sakın korkma hiç korktuğun gibi değil sadece çok ama çok sıvı al canım çok su iç kabız olmadığın sürece hiç canın acımıyor.ben de çok çektim gözümden yaşlar gelirdi hemeroidten çatlaktan.korkumdan yemek yemezdim ama yemek yememek asla çözüm değil aksine yiyeceksinki bağırsaklar dolsunki düzenli tuvalete çıkabilesin düzenli çıkarsanda kabız olmuyorsun zaten dışkı bağırsakta beklemediği için.Bir de dikişlerinin üzerine oturma mümkün olduğunca yat,emziriyorsan yatarak emzir..Antibiyotil verdiysede doktorun düzenli olarak saati saatine iç.Bunlara dikkat edersen geçicek inşallah canım..Gönlünü ferah tut☺️