İyi geceler hanımlar,
kızım doğduğunda farkediyordum ama normal doğum olduğu için hafif şekil bozukluğu olur normal demişlerdi kafa şekli toparlasa da alnında ki kemik bu şekilde belirginleşti son haftalarda..
böyle bi durumla karşılaştınız mı? geçiyor mu? mart ayı için randevu buldum doktorda o zamana kadar zaman nasıl geçecek bilmiyorum..
https://imgyukle.com/i/ES3xsv
sürekli düz zeminde yattığı için kafa arkası çok hafif düzleşmişti doktoru ona normal geçer zamanla dedi ama şimdide bu kemik gözüme çok çarpıyor resimde biraz belirgin ..