Tucix AbrhamH ben hep derim ki bazıları yaşamak için yer, bazıları yemek için yaşar 😅 ben 2. Kısımdayım
AbrhamH Tucix ben de öyleyim ya 😄 yaşasın yemek yemek. Hatta en cok istediğim şey farklı ülkeleri gezip farklı kültürlerin mutfağıni denemek. Netflixte someones feed to Phill diye program var mesela onun gibi yaşasam hatta keske 😂😂🙈
LaraCroft Canss3535 gece çok acıktığınız zaman bir şey yemek istemezseniz sütün üzerine tarçın dökerek içebilirsiniz. Kan şekerini de dengeler hem🥰