Canss3535 Kızım sürekli uyanıp emiyor, bende o emdikce daha çok acıkıyorum sanki sürekli çikolata ekmek peynir ekmek yiyorum.sonra niye bu kilolarrr🤣 böyle hem tok tutacak hem kilo yapmayacak aparatif şeyler öneriniz lutfen🎉🥰
Mavis34 Canss3535 bende emzirdim.ordan mutfağa gidip biseyler yedim. Valla genelde kepek ekmeğine peynir yiyorum açlığı bastırsın ve zararı olmasın diye
Zebe Arkadaşlar ne peyniri ne ekmeği ne çikolatası lütfen yatar mısınız 😂🥲 acıkmayan karnımı acıktırdınız 🥲 Mavis34 Canss3535
AbrhamH Canss3535 yulaf tok tutar canim. Badem tok tutar. Ama ben de acikiyorum ve psikolojik olarak yemeden duramiyorum
Tucix AbrhamH ya o yulafı keyifle yiyebiyor musunuz gerçekten??🤔 Zamanla güzel geliyo mu tadı mesela 🤔 öyleyse bende zorlayim diye soruyorum