shawty cezaevinde çalışıyor eşim burada karakola göre rahat. Ama hafta da 2 ya da 3 nöbet tutabiliyor. Veya mahkum götürüyorlar izmire manisaya bursaya hastahaneye aynı gün dönüyorlar ama 5.5 u geçiyor bazen dönmesi. kalıyorlar aşırı uzaksa uzunsa falan. 24 24 değil Allah’tan. Bakalım yazıcaz bingöl.