Emine_krr bizde üç ayligiz doğduğundan beri böyle yok Allah yok uyumuyor yalvarsam da sallasam da yok anacim bu arada kızım üç ay altı günlük bir şeyi tam kavrayamadini farkettim günlerimiz hemen hemen çok yakın emziği tutup uyudu demişsiniz bir şeyi tutuyor görünce ona uzanıyor mu ben bir haftadır bu konuya takigim da şöyle bir şeyi elime alim kavrim tutim yok bizde bide ayakları üstüne basıyor saniyr geçmeden hop gücü bitiyor kızımın