Bebeğim 17 aylık olmak üzere ama hala desteksiz ayakta bile duramıyor :( doktora da göründük 18. Aya kadar vakit var dedi ama yine de içim eziliyor ya.. emekliyor sağlıklı şükürler olsun ama ben de kızımın yürümesini istiyorum artık hem de çok🙏
tam doğum gününde sürpriz yapıp emekledi meleğim 🥰 beş aydır da emekliyor. Yürüteç vs asla kullanmadık fisher price köpekcik yürüme arkadaşı aldık ama onla oynamayı tercih ediyor. Biz ellerini tutunca yürüyor, koltuktan falan da tutunup oturup kalkıyor yürüyor ama hiç adım atmadı henüz 🥲
sağlıkla sıhhatle yürüsün inşallah 🙏 içimdeki sıkıntıyı paylaşmak istedim ♥️