Merhabalar, 4 aylık bebeğim var öncelikle onu belirteyim. Son günlerde artan bel ağrılarım vardı. Bi gün daha da arttı ve hareket edemeyecek duruma geldim doktora gittim hemen. Orta düzeyde fıtık varmış. Kortizonlu iğne ile ödemi alabiliyorlar İş. Ameliyat önermesi orta düzey olduğu için. Kortizonlu iğne ile ödemi alabiliriz dedi. Emzirsipim için paroldan başka ağrı kesici içemiyorum. Parıl içtiğimde ağrı hafifliyor ama eğilme kalkma durumlarında zorlanıyorum. Doktor ağrın geçmese yapalım dedi. Benimde ağrım geçmedi ve olmaya karar verdim. Cuma günü olacağım. Fıtık olupta kortizonlu iğne yaptıran var mı iyii geliyor mu gerçekten. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim