Merhaba anneler ne yapmam gerekiyor bilmiyorum huzursuzum. 6 ay 20 günlük oğlum var 2 aylıkken beraber yatmaya başladık çünkü emzirmek falan kolay oluyordu birde eşim aşırı horluyor uyandırıyordu oğlumu salonda yatmaya başladı eşim. Tamam dedim artık beşiğe koymalıyım yatsın beşiğinde eşime de beraber yatalım dedim fakat oğlumu beşiğe koydum yatağa girdim ağlamaya başladım çünkü ayrı yatmak ağır geldi ayrı kalamıyorum kokusu nefes alışı izleye izleye uyuyordum beşik tam yanımda kafamı kaldırsam görürüm ama yapamadım.. eşimide özledim yani adam salonda yatıyor kaç aydır oğlumla yatmaktan çok mutluyum ne yapmalıyım aşırı alıştım… bebek alışır derlerdi hep ben ağlıyorum resmen şimdi napıcam