Kizlaaar acil bakın cokkk moralim bozuldu kızım 7 aylık oldu doğduğundan beri emziriyorum ama bu geçen hafta kızım kovid oldu arkasından ben oldum sadece bir gece emmedi o emmedigi gece göğsüm taş kesilmişti boşalttım ama gün içinde eski düzene dönüp emmeye başladı bı sıkıntı yoktu şimdiye kadar datemin azıcık emdi ama emdikten sonra ağladı kızar gibi sağ göğsümden süt fiskirirken sol emdiği göğüsten süt sızdı süt gelmedi nerdeyse sütüm mu bitti çok kafama taktım yoksa azaldimi bilmiyorum hastalık mı etkiledi napicam