Ysf-kn valla bizimde doktorumuz yoktu hep sağlık ocağındaki ebe yardımcı oldu bende çok korkuyodum hatta ilk yoguet ile başla dedi ebemiz başladım arından kabak denedim üç gün kuralına göre.ama çok huysuzlandi karın ağrısı yapti hep işin içinden cikmadim bı çocuk doktoru a gittim doktorda emiyo kilosu yerinde anne sütü aliyo gayet yerinde ek gıdayı biz çiğneme refleksi oluşsun diye veriyoruz dedi yani verme ek gıda almak zorunda değil dedi ama illa vereyim diypsan yaptığın yemeklerden ver.eskilerden öyle yaparlardi dedi yemeğe.tuz koymadan denet dedi ilerleyen zamanlaeda yumurta sarısını sevebilir belki onu dene dedi şimdi free takılıyor bebeğim 😁😁