Kizlar iyi akşamlar bilgisi olan varsa yazsın lütfen 2yasini 3 ay geçen bir oğlum var 31 haftalık erken doğum oldu malesef iki yaş kontrollerimiz olmamıştı bugün onun hastaye gittik kan verdik ve doktorumuzun çocuğuma koydugu tani düşük ayak dedi. Düşük ayak olmakla ilgili bilgisi olan varmı acaba. (Kontrol için randevu aldım )