22 aylik bebegim sürekli bana vuruyor. Bazen oyun oynarken yanaklarımı sıkıyor canımı acıtıyor ama seviyor da oyle yapıyor diye düşünüyorum. Ama vurması sürekli oluyor ,oyun oynarken , aglarken .. sizce normal mi bu aylarda vurması!? Vurduğunda nasil tepki vermeliyim neler yapmalıyım?