Nisansmom benimde bebeğim 14 günlük göbek bağını 5.ci gün attı ama geçen gün göbek bağından zıbını kan olmustu kontrol de doktoruna sorduk içindeki kısım atana kadar kan olması normal günde bi kaç defa bez e baticon sürün dedi çok şükür dört beş gündur dün akşam dikkat ettim yarası bile gitmişti sende yap zararı yok mikrobu öldürür canım