Bebeğim 13 aylık. Bu gece 3 defa kustu. Sıkıntısı var ama anlayamıyoruz. Bu saatte acile götürsek ateş yok öksürük yok iğne yapıp gönderecekler. Ne yapacağımı bilmiyorum ben mahvoldum lütfen bu durumu daha önce yaşayan varsa yazsın. Akşam 9 buçuk 10 gibi rutin uyur. Uyumadan önce de aptamil veririz. İlkinde çok kötü kustu. Çok panik oldum. Midesi boşaldı diye biraz ayakta tutup sakinleştirip bir süre kendine gelince yediklerimizden bir şeyler verdim hafif. Sonra 11 gibi bir daha uyandı. Bir türlü dalamadı. Açlıktan diye düşünüp çok az aptamil hazırladım. Bu sefer daha da kötü kustu. Ağzından burnundan defalarca çıktı. Çok korktu. Midesi almıyor, böyle bişeyi ilk defa yaşıyorum. Ne yapıcam bir akıl verin lütfen