Alvindmrkl Rota aşısı ne kadar yakın zaman da yaptıran var mı? bu gün yaptık aşı deniyor ama damla şeklinde ağızdan veriliyor ve 500₺ Burda okumuştum zam gelecek dolaba koyun diye pişman oldum açıkçası
seymabykn Alvindmrkl Baya oldu ben yaptıralı ben 370 yaptırmıştım tek dozunu, belki zam gelmiş olabilir
Birdunyabircennetannesi Alvindmrkl MUTLAKA YAPTIRIN LANET BİR HASTALIK ŞUAN BİZDE VAR MAALESEF. Aşı tarihini geçirdim salak kafam berbat bir hastalık ne kadar pahalı olursa olsun yapılmalı
Nursenac Ben ayın 4 ünde yaptım 350 ye almıştım. 2. Dozunuda bir ay sonra yapacağım. Muhtemelen fiyatı 500 olmuştur. 3 ile 5. Aylarda yapacağım doktorum öyle önerdi
Alvindmrkl Halimepolat doğru canım Allah herkesin yardımcısı olsun gerçekten minik bir damla alt tarafı 500 nedir
Asellzey Merhaba , iki marka var biri uc doz biri iki doz, tutar olarak ortalama ayniya geliyor ama ben üç dozluk öneriyorum dedi doktorumuz ilk dozu 252 TL civarı bir tutara yaptırdık.
Alvindmrkl Asellzey merhaba doz olarak bilmiyorum eczaneden aldık damla şeklinde bir tane verdiler tek öyle
Nursenac Alvindmrkl bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Kusmayacağı bi vakitte ver ben verirken alttan kaşık tutmuştum akan oraya aksın geri verim zai olmasın diye. 15 dk hiç bişey vermeyeceksin ama aşıyı uyguladıktan sonra
Birdunyabircennetannesi Halimepolat Valla canım bilmiyorum orasını ama önemli bir asiymis cidden yaşayınca anladım
Halimepolat Birdunyabircennetannesi bunu devlet karşılamıyor mu ben daha bez alırken zorlanıyorum bunu nasıl alayım 😢😢
Eslemsi Alvindmrkl suanki aklim olsa ne yapar eder yaptirirdim kizima yaptirmadim rotadan neler cektik simdi bir bebegim daha olcak ona yaptirmak istiyorum insallah ayrimcilik yapiyor gibide hissetmiyor degilim
Sunlight Eslemsi Bence boşuna üzülmeyin ben ilk oğluma yaptırdım ve yaptırdığım halde yoğun bakımlık oldu çok ağır geçirdi. O yüzden ikinci çocuğuma yaptırmadım.
Birdunyabircennetannesi Halimepolat Allah yardımcınız olsun canım. Menenjit ve rotavirus aşılarını maalesef karşılamıyor
Halimepolat Birdunyabircennetannesi nasıl bir devlet ya çocuklar için hiçbirseyi yapmıyorlar resmen 😢
Birdunyabircennetannesi Halimepolat Hiçbir şey yapmıyor diyemem nankörlük olur ama bunlarda karşılanmalı kesinlikle
-minimom- Alvindmrkl 2 ay önce İlk dozu 375 TL civarı bir şeye almıştık. Bir hafta önce de ikinci dozu 385 liraya alıp yaptırdık. İkisi de damla şeklindeydi ve eczanedeki dolaplar daha fazla soğuk olduğu için evdekine koymanızı önermemişlerdi