Mrb arkadaşlar bebeğim 5 aylık. Sütüm yetersiz olduğu için doymuyor ve takviye olarak mamaya basladim . biberon olaraktan Philips avent kullaniyorum tavsiye üzerine…ne yaptıysam biberonu kabul etmiyor kaşıkla verince içiyor ama biberonu istemiyor ağzında çiğniyor geveliyor kusacak gibi hareketler yapıyor baska biberon denedim onda da aynı ☹️ doğduğu günden beri de zaten emzik de almadi.sütümü sağdığım zamanlarda da biberonu almıyordu kaşıkla veriyordum aç kalmasın diye..yani kısacası benim kızım emzik ve biberon gibi şeyleri ağzına sürmüyor 😵mamayi bu şekilde kaşıkla vermeye devam etsem bir süre sonra memeyi terk eder mi Fikri olan yazsin lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏