Doğumdan sonra ikinci ay adet oldum üç aylık iğne vuruldum.sonrasinda bir kere adet oldum sonraki ay lekelenme oldu ve bidaha adet olmadım ikinci iğnenin zamani geldi gitmedim adetten kestiği icin.benim gibi iğneyi bırakanlar varmı onun yerine hangi korunma yöntemini sectiniz?