Asenakaya Kızımın aşısı oldu 18 ay aşısı bacağında şişkinlik ve hafif kızarıklık var neden böyle oldu
Cicek_Gokce46 Asenakaya pamuğa kolonya damlatın ovalayın büyük ihtimal ilaç dağılmamıştır ondan olmuştur