Semaaa53 yani aslında gazı olunca anlıyorum sıkılıyor ayaklarını kendine çekiyor bu öyle bir durumda değil. Çok gazı olan gazdan ağlayan bir çocuk değil. Kakada yapıyor süt gazını da her emzirme sonrası çıkarıyorum. İnanın hiçbir şey anlamadım. Sadece meme istiyor. 10-15 dakikada bir uyanıyor memeye alıyorum uyuyor dünden beri hiç uyku uyumadım. Evet daha çok erken belki ama böyle bir çocuk olmadığı için ben de tedirgin oluyorum sebep arıyorum 😢