21aylık kızım sadece burnu akıyordu bide hapsırıyordu görümcem kızı grip miş kızım geçti evde ibrocud zero soguk algınlık şurubu var bide antibiyotik vardı kızım geçen sefer grip oldugu zaman vermişti dpktorumuz burun akıntısı durdu ama balgam lı öksürük ve kusma başladı balgamı çıkarmak için kusuyor yarın ilaçları vermiyecem kendi kendine geçsin ilaçlar daha kötü yaptı