Hanımlar 5 aylık ikizlerim var uyutmakta çok zorlanıyorum. İkiside emzik tutmadı oğlum yine destekle tutup uyuyor ama kız hiç almıyor ben uyuttukça uyanıyorlar akşam 9 dan beri bu saat olmuş mücadele ediyorum. Sizler nasıl uyutuyorsnz uyandığında neler yapıyorsnz…. çoook yoruldumm