Merhaba anneler….ya insanlar o kadar sinirimi bozuyorki…kızım 9aylik 8aylikken 8.200du şimdi daha ölçülmedik😬 bebeğimi görunce bazıları ay bu çocuk niye bu kadar küçük kilo vermiş falan….iyi bakamamişsin onun için böyle zayıf 😥aslında geçen ay diş falan çıkardı iştahı hiç iyi değildi ama yinede doktor kontrolünde iyi dedi… gerçekten insanlar şap diye söyleyip insanı bazen çok kırıyorlar😑ama çok şükür bebeğimin sağlığı her şey iyi.. çorba,meyve püresi,muhallebi, kaşık mamalar,yulaf,irmik,pirinç lapası falan yiyiyor…2defa sabah gece formül süt içiyor .. başka kilo alması için ne yapa bilirim???o kadar diyorlar ki bende artık zayıfladığını iyi bakamadigimi düşünüyorum