Sinifcianne uyanıp kendi kendine uyuyor hiccc dokunmuyorum.zaten kendi uyuduğu için uykusu ağır oluyor.boylece alıyorum emzirip tekrar bırakıyorum yatağa.soylene söylene uyuyor.ola ki uyandı ağladı asla dokunmam kendi kendine uyur nasıl olsa.agladiginda kucağa almak zaten eğitimi bitirmek oluyor.hazir hissetmezsen aglamasina hiç baslamayacaksın eğitime.