Alparslan27 İyi geceler arkadaşlar bebeğim 2 aylık uyurken derin derin nefes alıp ek sonunda hiii diye iç çekiyor boğulur gibi sanki normal mi yeni başladı
Baybarsko Alparslan27 benim oğlumda da vardı reflüden demişti dr muz şimdi hiç olmuyor geçti (7,5 aylık bu arada)