MinElisAsyaa45 Merhaba bayanlar . 8 günlük bebeğim var . Bi iki gündür memelerim çok yumuşak 😭 ilk zamanlar çok sertti ve büyüktü simdi yumuşadı sütüm mü azaldı diye üzülüyorum 😭 sürekli emziriuorum aslında mamada günde 1 kez falan veriyorum neden böyle olmustur😭😭
ElifB08 MinElisAsyaa45 zamanla meme eskisi kadar sert olmuyor canım merak etme. İlk zamanda süt az ve göğüsler küçük olduğu için sıkışıp sert oluyor ama zamanla göğüsler büyüyor süt artıyor meme daha yumuşak oluyor 🥰
Hck00 MinElisAsyaa45 bende aynı durumdaydım şuan 6 aylığız hiçbir sorun yok zamanla terbiye oluyor derler. Bende ilk defa duymuştum. Sık sık emzirmeni ve bu düşüncelerden uzaklaşmanı tavsiye ederim bunlarda etkiler süt oluşumunu emin ol
Serpiltoprak21 MinElisAsyaa45 aşkım sekiz hünlük bebeğe neden mama veriyosunki aütüm yetmiyo diye verme sakın emdirdiğünde çişini yapısyosa zaten doysuğunu gösteriri mama verdikçe me reddi başlar mama ister sütünde doğal olarak aZalır hemde ilk sütün bunlar çok kıymetli
Sumoo Üzülme canm terbiye oluyordur, azalma deil bende aynsii yaşadım,yani zamanla ne kadar süte ihtiyaç var onu ureteck, memelerin sert olması sütun çok olduğunun anlamna gelmez ,her ay bu yumuşaklık olck terbiye oluyordur yani
MinElisAsyaa45 Serpiltoprak21 doymuyor çünkü . Mesela dün bütün gece emzirdim her uyandığında . Sabah en son 8 gibi kalktı emzirdim koydum uyumadı ağlamaya başladı . Sonra 35 Cc mama verdim simdi mışıl mışıl uyuyor . Doymadigini anlayabiliyorum ve mecbur veriyorum 🥺
Serpiltoprak21 MinElisAsyaa45 onun doymakla ülgisi yok ama aynı bataya ben de düştüm daha bir hafta önce doktorum verme dedi sen mama verdikçe sizaten o ister hayır demez emip uyur sende aç sanar dahada verirsin dedi