Merhaba anneler, esim dun test verdi ve covid pozitif cikti bugün. Ben test vermedim ama bende de belirtiler başladı. Bebegim su an huzursuz sadece başka bir şeyi yok. Su an uyuyor, atesi vs. Yok. 2.5 aylik bu arada. Bebegi covid olanlar lütfen yazar misniz ya da etrafında olanlar, nasil geçirdi bebisler. Biraz rahatlamaya ihtiyacım var