Erva-mm Çocuklarımla oyun oynamak işkence gibi geliyor çok bunaliyorum sıkılıyorum zaten eve sığmaz oldum ne yapsam kabul etmiyor buyyuk kızım (2yasinda) küçüğüm daha çok küçük beraber de oynayamiyorlar dışarı çıksam ikisi ile baş edemiyorum kimse yok çarşıya uzağım nefes alacak zmanimda yok çok yorgun hissediyorum Şimdi sizden tavsiye istiyorum 2yas için hoşuna gidecek hoplamali ziplamali değişik bı oyun
maysa-19 Erva-mm oyun hamuru .bana çok faydası oldu.bide tak çıkar oyuncaklar var hatta a101 de daha çok dinazor var geometrik şekiller benim kız çok seviyor onları .bide past boya aldım boyama kitabı aldım baya ilgisini çekti.bi dene derim
Ogullarinaasikanne Erva-mm bu aslında tamamen bebeğinize bağlı. Nelerden hoslanir ise onlara yönelik etkinlik yapabilirsiniz. İnternete yazinca çıkıyor bircok oyun önerileri. Boyama yapmak,oyun hamuru,lego bunlarla cok vakit geciriyor ogullarim
LaraCroft Erva-mm eğer onlar oynarken şöyle bi kafa dinleyim bir fincan sıcak kahve içeyim derseniz; duyusal oyunlar derim. Benim oğlumun ben olmadan tek başına en çok oynadığı zaman geçirdiği oyun türü… örnek vermek gerekirse bir kaba ev yapımı çamur yapıyorum. Atıyorum içine çiftlik hayvanları oyuncağımı. Diğer kapta temiz su… önce çamur banyosu yaptırıp sonra da bir güzel temizliyor… yine ev yapımı kinetik kum… gibi alternatifler çoğaltılabilir🥰