Gizemctn merhaba.😊
1 yaşına kadar her ay götürdüm düzenli şekilde.
1 yaşından sonra doktoru 2 ayda bir, 3 ayda bir şeklinde özellikle aşı takvimine göre gelmemizde bir sakınca olmadığını, aşı günlerinde kontrollerini de yapacağını ve yeterli olacağını söylemişti. Ben de dediği gibi yaptım.