RainOverMe Marjinal_Anne2 mühre geldı aklıma ama ıkısınden bırınde tercihim mavı olurdu. Saglıkla gelsin🤗🌺🙏🏻
Marjinal_Anne2 RainOverMe çok sağolun aöa ilk kızım Mihra , Mühre olmaz ya sanki , Mavi de çok siniyor ama bilemedim 🙈☺️
KonudanBagimsiz Marjinal_Anne2 Evet evet.Ayette okuduğumda vurulmuştum ve çok özel gelmişti.Hala da öyle benim için. Bence ‘Şira’ olsun.Mavi Deniz biraz sıkıntı yaratabilir.
Marjinal_Anne2 Balarisi_melisEla evet Ya biraz o var bir de KaynAnamlar hepsi mavi göz ilk kzım esmer şimdi derler sanki mavi gözlü de diye dalga geçerler diye de çekiniyorum 💆🏼♀️😂 anlatabildim umarım yaa uf 😣🙂
Balarisi_melisEla Marjinal_Anne2 bende babasina çeker ela gözlü olur diye ela koydum ama yok kahverengi🤣🤣🤣Alya ismi nasıl peki Mihra,Alya
Marjinal_Anne2 Balarisi_melisEla ahahhaha yaa çok iyi 🙈 beniöde görümcemin oğlu tam mavi gözlü sarışın ona da yorarlar diye çekiniyorum 🙈😂 alya çok seviyorum ama çok var ya
Balarisi_melisEla Marjinal_Anne2 hahaha her yönden sıkıntı desene🤣🤣🤣evet bende Alya,yada Nilda çok istemiştim ama çevremde vardi diye koymadim
Marjinal_Anne2 demirboy ay evet Ela yı da çok seviyorum onu dA aklımın köşesine koymuştum aslında çok kibar isim
Balarisi_melisEla Marjinal_Anne2 evet benim kız Melis Ela🥰🥰🥰 bazıları melisa diyor ama melisa kaba geliyor