Ezmag Bayanlar benım bebegımde outlet vsd kalp deliği var orta boyutta denıldı bizim gbı aynı durumda olan varmı varsa nasıl ılerledı süreç tedavı durumu
Hazlky Ezmag benim kızımda da vardi şimdi 2.5 yaşında kapandı çok şükür doktor o zman demişti zaten büyüdükçe kilo aldıkça kapanır demişti
mavipinokyo Ezmag bizimde orta boyut vsd deliği var. Ameliyat olmadan kapanmayabilir dedi. Yani 1 yaşina kadar bekleyecegiz sonra ameliyat olacak. Su an 6 aylik. Eger gelişimini engellerse daha erkende olabilir
gizeminmasali Ezmag benim kardesimde de vardi kendi kendine kapanir dediler 1bucuk 2 yasinda kapandi.simdi 20 yasinda bi sikintisi yok.insallah kapanir sizinkide gecmis olsun guzel dusunun guzel olsun
Dilaferuz Geçmiş olsun benim görümcemin çocuğunda da vardı ama atlattılar şükür,bir değil 3 tane deliği vardı. Düzenli doktor takibi beslenme bakım özen hepsini sabırla yaptı şimdi çocuğu 11 yaşında sağlıklı.
mavipinokyo Ezmag evet bizimde vsd ve sıkıntılı bir yerde oldugu icin bu delik.ameliyatsiz kapanma ihtimali yok denildi. Belirti olarak morarma emerken cabuk yorulma kilo alimi yavaşliyor sık ve kesik kesik nefes alma gibi belirtiler var. Birde vucudu hic terlemezken başi terliyor bu da bi belirtiymiş
Ezmag mavipinokyo benım bebegım biberonla beslenıyor genzıne çok kaçırdığı için en yavaş akışı verıyorum ondan bıraz bazen yoruluyor ama onu dışında bir belirtimiz olmadı
mavipinokyo Ezmag benimki meme aliyor ama sık sık tıkanıyor baştan bende sütüm tazyikli geliyor ondan oluyor sanmiştim ama tıkanabilirlemis boyle. Bebeğiniz kac aylik şu an ne zaman farkedildi deliği