Oykuuuuuu Kızlar bebeklerinizi ne zaman 2 saatte bir emzirmeyi bıraktınız . Oğlum 59 günlük hala az da olsa sarılığı var değeri 28 günlükken 7 lerdeydi ben hala 2 saatte bir emziriyorım ama 2 aylık bebeklerde artık ne zaman uyanırsa o zaman emzirin diyorlar doktor kontrolüne gitmedik henüz sizler neler yaptınız
citlembikannesi Oykuuuuuu aa ben 15 günlüken bıraktım neden ki simdi kafasına göre uyandıkca ağladıkca emziriyorum 34 günlük olduk bende merak ettim şimdi
Birponciginanasi Oykuuuuuu canım en az 3 4 ayına kadar 2 saatte bir beslemen lazım hele emiyorsa bazen 1.5 saat bile olur çünkü anne sütü hemen sindiriliyor..Mama kullanıyorsan 3 saat bile olmaz daha erken bence mama kullanıyorsan 2.5 saat olur.
Alaranaz Oykuuuuuu ben 2 buçuk aylıkken falan geceleri 3-4 saate bir emziriyordum.Ama gündüzleri 2 saat olarak devam ediyordum
Serpiltoprak21 Oykuuuuuu sarılıpı çok uzun sürmüş benümkide 28falandı otuzuncu günde tamamen bitti ama şu an iki saatte bir emzirmeyi bırakma hatta ben on beş dakikada bir falan emdiriyordum emmesi lazım sarılığın geçmesi için en azından dolu dolu emmesi gerekiyor ilinci ayda gece dört beş saat uyuyabilir ama tabi bebek ne zöan isterse uyanıyor yüne emİrmeye devam et zaten etrafı keşfettikçe emmede azalıyo
citlembikannesi Birponciginanasi benim 34 günlük bazen 2 saat bazen 3-4 saat oluyo problem olur mu ki üzüldüm simdi ama benimkinde sarılık kalmadı varsa bile cok cok azdır ben göremiyorum yanii
Birponciginanasi citlembikannesi Canım bence benim fikrim bu bilimsel birsey degil once onu soylum. Bebekler tokluğunu daha bilemez o yaşlarda. Benim oğlum ben ne zaman beslesem yiyordu. Hele o çağlarda emiyordu belki saat bası emiyordu. 5. Ayından sonra mamaya başladık o zamanlar bile 3 saati geçmiyordu. Ne zaman 6 ay oldu ek gıdaya başladık o zaman 4 saat oldu o sa yağlı yemek tok tuttuğu icin. Anne sütü çok çabuk sindilir. Mama ona kıyasla tok tutar
citlembikannesi Birponciginanasi cook teşekkür ederim 🙏🏻 peki neden 5. Ay mamaya basladınız kendi isteğinizle mi bende tek göğüsten emziriyorum sütüm kesilecek diye korkuyorum diğerinden gelmiyo zatende
Ozlemu Benimki üç aylık gündüzleri iki üç satte bir emmej ister hatta bazen bir buçuk saatte bir. Gece olunca 24ten sabah 8 9 a kadar uyur emmek için uyanır. Alarm kurardım önce üç saatte bir şimdi kurmuyorum acıkınca uyanıyor zaten dört saatte bir istiyor gece de . Bence üç saate cikarabilirsin arayı gelişimi güzelse
Oykuuuuuu Zaten kendisi bazen 1.5 saatte uyanıyor 2 saatte uyanıyor sürekli emziriyorım ben mama da veriyorum hem mama hem anne sütü ile besleniyor
Mavis34 Oykuuuuuu doktoruna sormadan bırakma. Benim bebeğim için gündüz bebeğin istedikçe demişti doktor bebeğim 2 saati bulmadan istiyor gece 3 aylıkken 3bucuk saati geçmemeli demişti 4 aylık olduk şimdide eğer uyursa en fazla 5 saate kadar gece bekleyebilirsin ama o kadar beklemeden 3 4 saatte emdirmeye cakis daha fazlasında vücudu süssüz kalır zarar görür dedi doktorumuz
Seymao Gunduzleri saat basi emzir canim geceleri birak uyusun acikinca uyanir artik. Nasil alistirirsan oyle gidiyor. Gece uykysuda önemli uykusunu bölme, sende dinlen , aricaksin sonra bu zamanlari😊
MeltemGokmenAllak Bizde de uzamış sarılık vardı bol bol emzirmeden atlatmanız mümkün değil. Ben her saat emziriyordum 2 saat fazla bile çünkü o sarılığı ne kadar çok emerse o kadar çabuk atar. Uzamış sarılık da boşlamaya gelmez geceleri zor evet ama atlatması daha önemli