Akdgnguler Kızlar 10 ay önce sezeryan doğum yaptım ama ne kilo verebiliyorum nede göbeğim kendini toparlamıyor napacamı şaşırdım yardımcı olurmusunuz ????????
Minik_kusummm Akdgnguler korse tak düzenli spor yap termal takimla bide diyete basla doğum kilosu ne kdr kalirsa vücutta o kdr zor gidiyo son 3 kg kaldı öldür allah veremedm
Snowglobe Akdgnguler bende göbekten şikayetçiyim ve inanın kilo ile alakası yok. Spor yapmakta zor geliyo
Akdgnguler Minik_kusummm onları kullanıyorum evde devamlı iş yaparken hareket halindeyken devamlı üzerimde ama tık yok
Sare35_ Lezginka sanmıyorum ya doğumdan hemen sonra takanlar olup faydayı görmüş ama sonrasında aylar geçince takmak pepk bı fayda vermez mis inanmıyorum ben ona yani
Minik_kusummm Lezginka ben 15.ayda kullanmaya basldm doğumdan sonra+leslie spor+ diyet göbeğim tamamen gitti tabi sizin kilonuzu bilmiyorm benim göbeğim cok yoktu öyle bi kilomda yoktu
Akdgnguler Raziyenu44 çatlaklarım düzeldi benım geçti yani ama göbek gitmiyorrrr çatlaklar kendı kendine kayboluyor ☺️☺️