alice0334 inanır mısın bende öyleydim. Artık en son gece o ağlıyor ben ağlıyorum öyle uyuyordu. Dedim herhalde bu çocuk böyle olacak. Hele gündüzleri 20 dakika uyuyordu ya. Ben deli gibi her 40 dakikaya bir uykuya gidiyor 20 dakika uyuyor bende uyuyordum. İyice sıtkım sıyrıldı denir ya öyle olmuştum. Cok şaşırdım 5-5.5 aylıkken olan değişime. Ki destekli uyur benim bebeğim