Semavi Mrym_01 doğduğundan beri sleepy kullandım memnundum fakat son ayda sleepnin içinde sert birşeyler elime geldi emici tanelermiş dışarıda çıkıyordu bu şimdi paddlers diye bi markanın bezinin deneme paketini aldım daha hafif ince hem daha uygun gibi sleepyden bakalım deniyorum 😊
biranne1 Mrym_01 molfixle başladım şimdi migrosun minies kullanıyorum bizde 2.5 aylığız memnun kaldım
snybzkrt ben de prima aktif bebek kullanıyorum,sleepy mor olan,molfix ve premium care hepsini denedim sleepy pişik yaptı o kadar kötüydü molfix de hep iz bıraktı ama aktif bebekten çok memnunum hafif bir bez emiciliği de iyi
Sariballim Mrym_01 6 aylık olana kadar prima aktif bebek kullandım ama son zamdan sonra bimin bezini cok önerdi herkes deniyim dedm 1 aydır kullanıyorum bende şaşırdım ama cok memnunum pişik sızma taşma yapmadı 🤔
Cansu57 2 aylık bebeğim migrosun minies marka bezini kullanıyorum ince bir dokusu var emiciliği güzel fiyatı da uygun bakabilirsin
Asel060519 Mrym_01 benim kızımda 2 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum 2 numaraya geçtik memnunuz